Koudelevering gestopt
21 september 2022
Overschakeling naar warme bron
Het koelseizoen is weer voorbij. Daarom is het systeem overgeschakeld naar levering vanuit de warme bron.
Dit betekent dat de mogelijkheid om te koelen vervalt.
Let op!: Tussen het overschakelen van koelen naar verwarmen van een ruimte zit een wachttijd van twee uur, voordat er daadwerkelijk verwarmd gaat worden.
Verwarmen is het gehele jaar mogelijk, koelen alleen in de warmte maanden wanneer het systeem is overgeschakeld naar levering vanuit de koude bron.
Meer informatie en een film over de werking van een WKO-systeem vind je op de "Goed om te weten" pagina van deze site.
Warm aan het IJ 3.1 - Archief
Serviceberichten
- Algemeen11 mei 2023Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame Warmte-Koude-Opslag-systeem (WKO). De gewenste temperatuur is per vertrek in te stellen met […]
- Algemeen13 juli 2021Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame Warmte-Koude-Opslag-systeem (WKO). De gewenste temperatuur is per vertrek in te stellen met […]
Technische berichten
- Levering koeling7 juni 2023Levering koeling Voor de beschikbaarheid van koeling betaal je maandelijks een vast bedrag. Er zijn geen verbruikskosten voor koeling. De afname van warmte is het gehele jaar door mogelijk. De […]
- Voorbereiding koelseizoen11 mei 2023Voorbereiding koelseizoen 11 mei 2023 Voorbereiding koelseizoen Door de voorspelling van oplopende buitentemperaturen, wordt het WKO-systeem voorbereid op de levering van koeling. Zodra de levering […]
- 20 jan. 14:00 uur – UPDATE: STORING AAN DE CENTRALE VERHOLPEN19 januari 2023Storing centrale opgelost 20 januari 2023 14:00 uur UPDATE De storing aan de warmteinstallatie is verholpen, het systeem warmt weer op. Het kan enige uren duren voordat de temperatuur in de woningen […]
- Gepland onderhoud op 19 januari12 januari 2023Gepland onderhoud WKO installatie op donderdag 19 januari 12 januari 2023 Voor donderdag 19 januari staat er een onderhoud gepland aan de WKO-installatie. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd tussen […]
- Nieuw: App klantenportaal19 december 2022Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App klantenportaal Beste bewoner, Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app. Vanaf nu is deze voor Warm Aan het IJ 3.2 […]
- Koudelevering gestopt21 september 2022Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar warme bron Het koelseizoen is weer voorbij. Daarom is het systeem overgeschakeld naar levering vanuit de warme bron. Dit betekent dat de […]
- Update: Verholpen. Storing levering warm tapwater21 september 2022Storing levering warm tapwater verholpen 21 september 2022 Update: De storing in de levering van warm tapwater is verholpen. Ervaart u alsnog problemen met de levering, dan graag een melding naar […]
- Koeling met extreme hitte19 juli 2022Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze installaties, zodat u verzekerd bent van de best mogelijke koeltelevering, via de vloerleidingen in uw woning. Aan de extreme […]
- Levering koeling16 juni 2022Levering koeling Levering koeling Het systeem is overgeschakeld naar de levering van koeling. Warmteafname kan het hele jaar. De afname van koeling enkel in de voorjaars- en zomermaanden […]
- Onderhoud – donderdag 2 juni1 juni 2022Onderhoud Donderdag 2 juni tussen 8.00 en 12.00 vindt er een onderhoud plaats aan de WKO-installatie. Als gevolg hiervan zal er in die periode een slechte levering van warmte, koude en warmtapwater […]