Nieuw: App klantenportaal

Nieuw: App klantenportaal

8 december 2022
App klantenportaal

Beste bewoner,

Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app.
Vanaf nu is deze voor Warm Aan het IJ 3.2 Ymere beschikbaar via warmaanhetij.nl

Download de app
Je kunt de app voor de telefoon en de tablet ook hier downloaden via de Apple App Store en de Google Play Store:

Feedback
Heb je feedback voor verbeteringen in de app? We horen het graag van je en je kunt deze in de app doorgeven via
Instellingen > Neem contact op.

We hopen dat je net zo enthousiast bent als wij en wensen je veel plezier bij het gebruiken van onze nieuwe app!

Met vriendelijke groet,
Team WarmAanHetIJ

Warm aan het IJ 3.1 - Archief

Serviceberichten

  • Algemeen
    Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame Warmte-Koude-Opslag-systeem (WKO). De gewenste temperatuur is per vertrek in te stellen met […]
  • Algemeen
    Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- koude en warmtapwater geleverd middels het duurzame Warmte-Koude-Opslag-systeem (WKO). De gewenste temperatuur is per vertrek in te stellen met […]

Technische berichten

  • Voorbereiding koelseizoen
    Voorbereiding koelseizoen 11 mei 2023 Voorbereiding koelseizoen  Door de voorspelling van oplopende buitentemperaturen, wordt het WKO-systeem voorbereid op de levering van koeling. Zodra de levering […]
  • 20 jan. 14:00 uur – UPDATE: STORING AAN DE CENTRALE VERHOLPEN
    Storing centrale opgelost 20 januari 2023 14:00 uur UPDATE De storing aan de warmteinstallatie is verholpen, het systeem warmt weer op. Het kan enige uren duren voordat de temperatuur in de woningen […]
  • Gepland onderhoud op 19 januari
    Gepland onderhoud WKO installatie op donderdag 19 januari 12 januari 2023 Voor donderdag 19 januari staat er een onderhoud gepland aan de WKO-installatie. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd tussen […]
  • Nieuw: App klantenportaal
    Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App klantenportaal Beste bewoner, Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app. Vanaf nu is deze voor Warm Aan het IJ 3.2 […]
  • Koudelevering gestopt
    Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar warme bron Het koelseizoen is weer voorbij. Daarom is het systeem overgeschakeld naar levering vanuit de warme bron. Dit betekent dat de […]
  • Update: Verholpen. Storing levering warm tapwater
    Storing levering warm tapwater verholpen 21 september 2022 Update: De storing in de levering van warm tapwater is verholpen. Ervaart u alsnog problemen met de levering, dan graag een melding naar […]
  • Koeling met extreme hitte
    Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze installaties, zodat u verzekerd bent van de best mogelijke koeltelevering, via de vloerleidingen in uw woning. Aan de extreme […]
  • Levering koeling
    Levering koeling   Levering koeling Het systeem is overgeschakeld naar de levering van koeling. Warmteafname kan het hele jaar. De afname van koeling enkel  in de voorjaars- en zomermaanden […]
  • Onderhoud – donderdag 2 juni
    Onderhoud Donderdag 2 juni tussen 8.00 en 12.00 vindt er een onderhoud plaats aan de WKO-installatie. Als gevolg hiervan zal er in die periode een slechte levering van warmte, koude en warmtapwater […]